Äntligen "helg"!

Efter ett lyckat seminarium så är jag äntligen hemma och ledig :) Lite skönt är det faktiskt att vara själv oxå, Jimmy ta inte illa upp ;) Men då får jag lite tid för mig själv oxå :)

Ska ta å göra nåt gott att äta nu tror jag :)

Marion

Uppdate :

Har sovit typ hela kvällen.. har nyss kollat skräckfilm med älsklingen :)
Och såklart Generation Fett.. Hihi jag tyckte tjejerna var fina! =) Bara ett bevis på att man inte måste vara ful och skabbig för att man är överviktig :) Tycker att deras tävling var kul oxå, men de är lite extrema ibland faktiskt.. Dock tyckte jag det var kul och bra att de sa att man inte behöver vara ohälsosam bara för att man är överviktig eller ha dåligt kolesterolvärden mm. och det tycker jag är bra!!! För jag äter ganska nyttigt och vardagsmotionerar blandat med tränar bra, men jag är överviktig och det anses som ohälsosamt och så jävla dåligt hela tiden. Visst, jag säger inte att man ska vara överviktig (om man nu själv inte tycker om att vara det, jag själv hatar ju min kropp) men man ska heller inte gå runt och tro att man är hälsosam bara för att man är smal..
Skönt att höra några fina damers syn på den saken!!

Nu ska jag nog hoppa på min man och pussa lite på honom :) Bränner ju massor med kalorier haha!!

Puss och sov gott!!
Marion!

Taggad som fan inför biggest loser.. hoppas jag och Catta kommer med!
Men personligen tycker jag nästan tjejen här nedan var finare mullig.. för när hon är smal ser hon ut som en tant :p