Klick klick

Idag internetfönstershoppar jag. Är extremt sugen på att klicka hem ett par nya idrottskor.. har ju inte köpt nya sen början av 9:an, dvs 4 år sen! De är jätteslitna och fyller inte alls sin funktion längre så det är dax för nya :)

Dagens tips:

Måla naglarna! Du kommer känna dig lite extra fin och kommer garanterat bli glad av att se den lilla färgklicken på fingertopparna! Själv målar jag oftast fransk manikyr, men idag blev det en svart tipp istället och som vanligt lite fina stenar :) Dock är min kamera så dålig att jag inte lägger ut någon bild..

Vi har varit ute och gått en promenad idag, jag och Jimmy. Vi tyckte det skulle vara skönt att känna kylan bita i kinderna, och det var det också :) så härligt väder vi har haft också!
Och när vi kom hem till Hällefors så snöade det :) Massa mys!

Nu ska jag sova, ska upp kvart i sju för att vara på skolan runt åtta och ha gympa med gruppen.. sen står det lektioner på schemat hela dagen fram till fem tror jag.. fyfan va boring!

Puss på er alla!
Marion
 
lösnaglar jag brukar ha ibland :) Det är Depends och finns att köpa nästan överallt.. Mina är i kort modell eftersom jag har linser och kan inte få ut linserna om jag har för långa naglar! Finns i både beige och rosa färg :) jag brukar skifta..


Här med min nuvarande favoritfärg lila.. och som vanligt har jag en pärla på ringfingret :P det är mitt favoritfinger ;D haha..



Pssssssst ;) 
Ni har väl inte missat att jag älskar klackskor? Snart kommer en stor bildspecial där jag tar med mina favoritskor, både från internet och mina privata skor :)