Borås

Ruskigt dålig på att uppdatera..
Har bara glömt av och så.. Men nu är jag här! Och jag är i Borås! :)
Kom precis hem från stan där jag gick runt och kollade lite i skyltfönster och fördrev tiden litegrann.. Nu ska jag snart göra lite styrketräning så jag har gjort någonting nyttigt idag haha :)


Sedan Metaltown har jag i princip bara chillat och längtat ihjäl mig efter Andreas, men nu är jag ju hos honom så nu behöver jag ju bara längta efter honom mellan jag vaknar  tills han kommer hem från jobbet.. Han är så supermys :)
I lördags var vi hemma hos Malin för hon hade suparfest, och det var kul att se alla igen. Stackars Andreas fick träffa nästan alla mina kompisar på en och samma gång.. men det kanske var bra att alla var samlade så det slapp bli jobbigt för honom fler gånger haha :)
Sitter för tillfället i Andreas badrum, på golvet! Han har golvvärme och det tycker jag fortfarande är übercoolt så jag hänger här med min laptop och mitt mobila bredband. Jag trivs som fisken i vattnet! Och vilket härligt väder vi har sen :)

När jag kom hem från Metaltown/Göteborg och ställde mig på vågen så upptäckte jag en viktminskning på ca 3 kg, vilket är bra på en vecka.. Men då drack jag ju i princip bara massa vatten, åt frukt och youghurt.. och så var jag ju på vift hela tiden oxå! Och om jag skulle kunna tro på det själv så kan jag säga att jag gick ner 3 kg bara under Marilyn Manson ;) haha.. vilket såklart inte är sant.. tyvärr...

Började dricka c-vitamin nu för ett tag sen, och jag vet inte riktigt vad jag ska tro. Är dyngförkyld (stackars Andreas får ligga och lyssna på mina rossliga försök till att envist andas genom näsan på kvällarna) och hostar som en galning! Antingen börjar det funka efter ett tag, eller så funkar det inte alls.. :S är rätt besviken faktiskt.

Och eftersom detta är en blogg om hur jag tränar och äter så kan jag ju säga att jag förmodligen förminskat min magsäck lite på senaste med tanke på att jag knappt äter nåt. Och det är ju bra för då äter jag ju inte lika mycket mat heller, vilket resulterar i viktminskning. Jag hade inte så bra betyg i matte under min skolgång, men den där ekvationen är enkel :)

Nej nu ska jag ta å göra lite styrketräning och sen gå in och duscha så jag är fräsch tills Andreas kommer hem och det ska lagas mat och kanske glo på en rulle eller nåt :)

Hoppas ni alla har det bra runtom i Sverige!

Puss å kram från Borås och Marion

ps. dagens bästa låt är

Guns N' Roses - November Rain!


Fick precis en flashback från när jag och Carro åkte bil mitt i natten vid Lindesjön och sjöng Nanne Grönvall-låtar högt som fan (idol nästa!) och tog fina kort på när solen gick upp ca 3.15 :)