Jobbigt

Pissväder, pisstråkigt, pisshumör..... Känner mig som en uppsvälld flodhäst idag.. och sunkig är jag med. Ni som sett Bridget Jones dagbok vet ungefär vad jag menar.. håret står åt alla håll, gråa mjukisbyxor, gårdagens smink, skabbig tröja. Nu är det väl bara en äcklig odör kvar som ska flyta runt min kropp.. men nää det är nog för äckligt tillochmed för mig! Och så fattas mina bästa vänner BEN&JERRY i smaken Strawberry Cheesecake för att vara en riktig Bridget Jones.
Ack, det här med kärleksproblem :(

Och hag hatar att ingenting veta..
Jag vill ha ett svar nu :(  Sitter och väntar på 3 olika svar,, ett från universitet, ett från Örebro universitetssjukhus och ett tredje som jag inte behöver ta upp här.. och alla tre är nog faktiskt lika jobbiga att vänta på :(

Är så rastlös oxååååååååååå... det enda jag har gjort idag är lagat till middagen som bestod av lax med färskpotatis och sträckkollat på OC säsong 3.. är inne på 3e skivan snart..

Imorgon ska jag ut och gå den långe igen. Ska bli grymt skönt. Måste ju röra lite på fläsket :)

9 juli 2009
Den mest totalt värdelösaste dagen på mycket länge. Nu får det fan ta å hända nåt snart!

Au revoir
Marion