Ny deal

Jag och Jonas har precis gett oss in på nya dealar.. Jag är nöjd med min! Efter en dag med bara kaffe och två smörgåsar (självmedveten svält) så har jag sattit upp mer realistiska mål för att jag en gång för alla klara övervinna min hemska övervikt!
Såhär lyder mina nya mål:


Mitt mål är att gå ner från min startvikt på xxx kg till 70-72 kg.

*Målet skall nås genom att jag ska äta enligt GI-metoden, dvs. utelämna snabba kolhydrater och light-produkter. Jag skall äta mat som innehåller nyttiga fetter och mycket protein. Sallad och kött skall vara min huvudmat. Tillsammans med det skall jag äta Wnc L-cartinite tabs, tabletter som förvandlar fettet till energi, och Ripped tabs, som är en fettförbrännande tablett som även ger ökad prestation. Jag skall även dagligen utföra någon form av motion i minst 40 minuter och utöver det styrketräna.

Delmål:
*Jag skall gå ner från min nuvarande vikt på xxx kg till först 95 kg. Detta är en viktnedgång på x kg. Sedan skall jag gå ner från 95 kg till 85 kg. Efter det skall jag nå min målvikt på 70-72 kg.

*Jag vill gå ner i vikt eftersom jag vill bli mer nöjd med mig själv och för att jag vill känna att jag har klarat av en sådan stor och viktig sak på egen hand (med lite peppning).

*Jag skall medvetet äta mindre portioner mat och dricka vatten innan varje måltid för att tidigare få en mättnadskänsla.
*Under de tre första veckorna ska jag helt utesluta godis, dricka, pizza, snabbmat och snabba kolhydrater.
Efter de tre första veckorna får jag äta godis under ett tillfälle en gång i veckan, exempelvis på lördagar, efter fysisk aktivitet som varat i minst 40 minuter.
*Jag skall även återinföra en normal dygnsrytm. Med detta innebär att jag skall gå upp senast 10,30 på lediga dagar.
*Jag skall slutligen inte äta någonting efter kl 19,00 för min kropps och min sömns bästa.


•·         Jag kommer bli nöjd med mig själv

  

•·         Jag kommer kunna ha snygga kläder

•·         Jag kommer känna mig fräsch, fin och sexig

•·         Jag kommer att svettas mindre

•·         Jag kommer orka mycket mer

•·         Jag kommer få fler komplimanger

•·         Jag kommer älska att visa upp min kropp

•·         Jag kommer hålla mig friskare

•·         Jag kommer bli smidigare och känna mig smidigare

•·         Jag kommer bli mer attraktiv

•·         Jag kommer vara stolt över mig själv

Klarar jag detta så kommer jag ju såklart bli allt detta som står ovanför, men jag kommer även tatuera den kinesiska symbolen för STYRKA på min kropp.

Kanske dax att sova nu.. klockan är ju ändå 04:01 och jag ska upp halv elva enligt mina nya mål :)
Pussinatti