Partylördag

Idag är det lördag, och Jennifer fyller 20 år idag, grattis grattis! Vi hade tänkt fira henne ikväll på folkan, men hon behagar inte att dyka upp så vi får festa utan henne och gratulera henne på håll ;) :) Funkar ju lika bra det..

Vad har då hänt i veckan ?
Jo jag har skrivit min första tenta, i idrottsfysiologi. Jag tyckte det kändes bra när jag lämnade ifrån mig provet, men sen vet man ju aldrig..

Ikväll ska jag ta på mig klackskor och parta loss litegrann, visste ni att man bränner 20% mer kalorier om man går i ett par klackskor än i ett par platta?

Kanske inte, men nu vet ni!





Ps, bilden till ära tänkte jag berätta en hemlis, fast som inte är en hemlis med tanke på att mina festpolare vet om det.. och offren oxå förståss!
Jag brukar nämligen sno folks huvudbonader när jag är på fest, fotografera mig själv med saken på huvet och sen lämna tillbaka den.. Ful ovana.. Här ovan ser vi en grann keps som jag snodde av random från Bistro Bellman i Lindesberg. Här nedan ser vi en rosa skönhet som min kompis Hannah fått låna ut till denna granna bild..






Här nedan: Randombilder från tidigare hatt-fnatt-bilder..




Haha, dom bilderna bjuder jag på.. är ju inte världens vackraste när jag är alkoholiserad.. men vafan ;)
Ha en kanonlördag!
Puss
Marion Manson