Söndag = chilldag

Igår hade jag och Jimmy besök i min lilla etta av två väldigt betydelsefulla personer :) :) Mycket kul hade vi! 3 spel och massor med skratt senare hade klockan blivit typ halv två och med tanke på att det tar en timme för dem att åka hem så sa vi hejdå.. :) Saknar dom redan, men snart är det fredag ígen.

Vet inte om jag har berättat det men jag har två katter hos mig nu, Texas och Fenix, som ska bo hos mig i 5 - 8 veckor :) Mysigt tycker jag :)

Denna dagen bjuder på pluggande till tentan på onsdag. Jag har pluggat till tentan sen den 12:e så jag kan ju i princip allting.. Känns så bra, men det är ganska bra att vi har frågestund imorgon så jag kan höra lite andra åsikter om saker, typ om det är något som jag inte tänkt på osv.

Nu ska jag köra lite boxaerobic och sen äta frukost, skriver mer sen!


En liten miniskit :)
Texas dricker vatten ur kranen, hon är så jävla söt :)
Bild på Fenix kommer inom kort ;)