resultat :)

WHI! Jag kan ha ett par jeans igen :) som jag inte kunnat ha snyggt på ca 2-3 månader :) Äntligen börjar allt ge resultat :)

Jimmy har plågat mig med extrema promenader den senaste tiden.. mycket bra älskling!
En dag gick vi till Volvo som ligger vid hamnen i Karlstad och det är ca 8-9 km från Frödingshöjd där Jimmy bor. Hela plågsamma vägen gick vi på 1 timme och 45 minuter.. efteråt är man nöjd :)
Igår gick vi till hans garage som tog en timme i rask takt tur och retur :)
Ikväll ska vi ta en omväg när vi går till Jessica och Martin så det blir lite mer promenad.

Proteindrinken smakar fortfarande skit haha men det är väl en vanesak. Är inne på 3e veckan med produkterna från gymgrossisten :) Går jättebra, förutom att jag ibland glömmer dricka min proteindrink på morgonen.. och halvvägs in i måltider kommer jag ihåg att ta de olika kapslarna jag ska ta 15 min innan maten.. haha.. men man vänjer sig nog :)

Snart mat! Laxrisotto med massor av kärlek.

Älskling, du gör mig komplett<3