Pussycat Dolls - Hush Hush

Har fått en ny favoritlåt! Pusscat Dolls - Hush Hush är den som spelas flitigt från min Spotify nu.

I skolan fick vi utföra diverse träningar, som Ling och Bodymind.. varken det ena eller det andra intresserade mig eftersom jag tyckte det var för strikt och enformigt. Ling och Bodymind är lite som aerobic men med strikta rörelser och väldigt hårda rörelser. Alla står tillsammans på led och gör rörelserna exakt samtidigt. Idrotterna hade sin storhetstid under slutet av 1800-talet fram till ca 1950 vad jag förstod det som, och jag tycker personligen de var lite för omoderna och hårda för att jag skulle fatta tycke för dem. Däremot gillade jag aerobics, som jag är uppvuxen med. Var jätteroligt att verkligen få köra på det igen. Snackade med Amanda, och vi ska skaffa gymkort i skolans idrottshall så vi ska träna och roa oss på fritiden :) Mycket najs det kommer bli :) Bye bye fetma ;)

Imorgon är det upp halv 6 som gäller för att sen åka buss till Mogetorp och bergsklättra med klassen.. hoppas på uppehåll och att det inte är för halt.. Blir jobbigt bara för jag har bara Converse, och det fick vi inte ha.. Ska försöka rota fram mina idrottsskor, hoppas jag hittar dem! Blir nog bra med klättring så länge jag slipper klättra så mycket.

Ska hem till Lindesberg imorgon oxå :) :) :) Är så glad!! Har tatueringstid på torsdag och så ska jag mysa med Mamma :) Mamma("v")  (det är ett hjärta)

På fredag bär det av till Karlstad igen för att träffa hjärtat :) :) Längtar som fan! Blir poolparty och mys där dårå :)

Nejni nu ska jag sova, ska ju upp halv 6 :S :(

Pusspuss och tack för en bra dag!!
Marion