5 dygn kvar

Härliga tisdag! (fast det känns som måndag)
Vaknade upp ca 45 minuter för tidigt och insåg att jag hade omtenta idag, vilket jag hoppades på skulle gå bra.. Men icke! Det var verkligen jättesvårt.. Så det blir nog att göra om omtentan! Fyfan.. vänta ända till augusti med att göra den :/

Annars är allt som det ska. Jag dricker mina soppor som jag ska, dricker mitt vatten som jag ska och promenerar som jag ska. Det är ju trots allt bara 5 dygn kvar tills jag läggs in på Lindesbergs lasarett.. På söndag kl 14,00 ska jag vara där :) Jag har skrivit ner det jag ska ta med mig..

-Duschsaker & hygienartiklar
-Egen kudde
-Raggsockar ("nöffer" som jag säger)
-T-shirt
-Varm, rosa tröja
-Korsord + penna
-Studentlitteratur från denna delkurs
-Mobil + laddare
-Mjukisbyxor
-Cambridgesoppa + mugg
-Vattenflaska

Hoppas bara jag inte glömmer nåt så jag ligger där borta och stör mig på det :p

Här kommer lite bilder från min tjugoårsdag den första april!

heh 
Min tårta :) Ser precis likadan ut som de riktiga skorna jag hade när jag var en liten mupp-emo :)

 
Fick jättefina blommor av mamma å pappa :) Fick även tulpaner av farmor och en jättevacker krukväxt med blommor som luktar som de gör i Turkiet av syrran å hennes familj!
Jag älskar blommor och växter, så jag är verkligen tacksam över allt fint :)

 
Kent på Conventum 30/3 - 10 :)