Eye

Idag fick jag mina dygnetrunt-linser :) Äntligen! Men de var ganska hårda.. det var oväntat, men samtidigt så är de ju tjockare för att ha bättre kvalitet eftersom de slits och så när man sover med dem..! Och så är tyvärr högerlinsens styrka en aning för svag.. så jag får nog kanske 1)vänja mig, 2) skicka tillbaka och byta. Ska kolla upp hur det är med byte och sån. Ca 900 kr kostade hela kalaset, och räcker ett halvår. Så det är lika dyrt/billig som månadslinser + 3 flaskor linsvätska på Synsam. Snacka om att man tjänar pengar på att beställa från internet.. men då får man ju ingen service heller och man kan inte fixa till saker om det går fel.. men jag har hittils varit nöjd. Har beställt både från Lensway och Lenson nu och tycker nog att Lenson var bäst, både på frakt och pris.. Det skiljde 300 kr i pris mellan de båda företagen med de linser jag har i ögonen nu, och eftersom jag är student så väljer ju jag gärna det billigare utan problem :)


Dessa beställde jag :)