Ny design

Idag har jag och Isa fixat om min blogg :)
Vad tycker ni om nya designen?


Jag har tenta på tisdag, och det kommer inte gå bra.. jag får det fortfarande inte att gå ihop alls :s Men jag får försöka trycka in det extremt mycket för jag tänker inte göra om det igen!!!

Dagens tips! Det var länge sen jag gjorde, så här kommer två frukosttips denna gång :)

Havregrynsgröt med krossade linfrön och solroskärnor!

Gör havregrynsgröten som du brukar, antingen i micro eller på spisen, fast du lägger ner de krossade linfröna och solroskärnorna i smeten innan du börjar laga den! Sedan kan du servera det med valfritt tillbehör, men en favorit är frysta bär som tagits upp ur frysen kvällen innan. Perfekt, eftersom man ju faktiskt ska äta 4-5 fruktintag per dag så bidrar ju detta till en bra hälsa! :)

Bärsmoothie och finn crisp med avocadomos

Jättenyttig och enkel frukost som gör att du orkar hålla igång fram till lunch!

Smoothien:
Krossa valfria favoritbär i en mixer, häll sedan ner naturell yoghurt och lite havregryn. Mixa sedan allt igen och du har en härlig, enkel smoothie!

Finn crisp med avocadomos:
Mosa avocadon och häll på lite örtsalt. Lägg det sedan på finn-crisp. Hur enkelt och nyttigt som helst!


Vad brukar ni äta till frukost ?