Tillbaka i matchen

Efter timmar med Sex And The City-maraton, illamående och en massa soppor så är jag tillbaka igen.
Idag har jag varit duktig och jobbat på bra med min hemtenta och det går jättebra.. Kanske för bra ?! Det finns ju alltid en hake med allt.. hm..

Iallafall, kroppen och jag börjar samsas nu om vad jag kan äta och inte. Dumpade på apelsinjuice igår, men kom snabbt på att det inte var juicen i sig som var fel, utan att jag föll in i gamla vanor och klunkade i mig hela glaset på en gång. Dåligt dåligt. Det resulterade i en halvtimme med magont och bekantskap med toaletten.

Idag tar jag det lite lugnare, men ökar på vätskemängden igen. Tror jag behöver mer vätska, för huvudet bultar som om det vore fullt med elektricitet. Aj!

Här kommer lite utlovade bilder:

Mina hål på magen:
Fy bubblan för hur mycke bristningar man fått under åren.. men det är bara att leva med det..
 
Det ska vara 6 st plåsterlappar, en sitter på sidan av magen men syns ej på bilden. Har på mig sexiga sjukhuskläder och ligger inbäddad i sjukhuslakan. I'm lovin' it ;)



Fullt normala!!!                                          Jättefina blommor jag fick av Carro och Johan
                                                                              under min sjukhusvistelse!


Ärr + agraffer. Det är alltså 6 st av dessa som sitter på min mage nu!



OCH IMORGON SKA JAG VÄGA MIG !! Spännande..