Carpe diem baby

Jobb, jobb och jobb! Jag älskar mitt jobb :)
Jag älskar när folk ringer och frågar om jag vill jobba!

Idag ska jag jobba, och hoppas jag hittar dit! Ska träffa på gamla bekanta som jag var hos förra veckan, jättetrevliga (ja det är ju alla mina kunder men dessa är speciellt trevliga) och sist fick jag mat där oxå :) Jättegott! Så det ska bli jätteroligt att åka och titta på deras sommarstuga :)

Till nåt helt annat så har jag gått ner från den eländiga platån!! Jag vägde förut 87-88 hela tiden under ca 3-4 veckors tid, men nu har jag gått ner till 86! Jättehärligt faktiskt :)
Dock var det inte lika kul igår när jag och mamma var ute och shoppade och alla byxor helt plötsligt ville vara för små.. Jag var på H&M i förra veckan och då kunde jag ha storlek 33 på ett par jättefina jeans!! Men åsikter från andra gjorde att jag inte köpte dom.. men förstå vad jag ångrar mig! :)
Men igår, ja då kunde jag inte ha någonting.. Fast var nära på att köpa en AS-SNYGG jeansjacka med nitar på från Lindex som det var Rea på :) Men snålheten tog över..

Nu ska jag göra mig iordning.. mitt blonda hår står åt alla håll och jag luktar äckelpäckel (mindre intressant information kanske) och så behöver min lilla magsäck FRUKOOOOST!  :)



Tack för ditt stöd inatt, du är verkligen en sann vän i vått och torrt! <3