Quiz

Har svarat på en quiz som jag tänkte dela med mig av för er som vill veta lite mer om mig :)

Namn: Marion
Smeknamn : Taggis
Födelsedag : 1 April - skämt!
Hårfärg : Mörkbrunt
Pluggar: Sista året på Spa-programmet i Grythyttan
Familj : Mamma, pappa, pojkvän, djur till förbannelse :)
Favoritfärg : Svart, lila, guld och orange. Helst i en fin orientalisk stil
Favoritplats: Framför teven med en kopp té
Land : Brasilien, Malaysia eller Indonesien
Film: THE NOTEBOOK, Knight and day
Affär : Carlings, BikBok eller dendär nyöppnade Rockabillyaffären på Marieberg i Örebro
Serie : Lost, Desperate Housewives, Ghost Wisperer
Skor : Ju högre desto bättre. Gärna rockabillystuk med peeptoe eller rockigt med nitar
Nätet : Fejjan, viktdropp, gaddad eller bloggar

Senast lästa bok : Den tusende gången (om en tjej som blir sexuellt utnyttjad av sin pappa i tidig ålder)
Senast inköpta pryl: pryl och pryl.. det var kläder :)
Vem saknar du : Alla jag inte träffat på ett tag
Vem kramade du sist : Mamma, älskade mamma <3
Vem vill du vara som : Kat Von D
Några piercings : Jajamen, tretton stycken! De flesta i öronen faktiskt
Några tatueringar : Fyra stycken
Gjort bort dig : Oja alldeles för många gånger i mitt liv. Speciellt de gångerna jag kissat på mig!
Bra självförtroende : Ja faktiskt :)
Gjort något olagigt : Ja, jag är olagligt snygg ;)