Vikt

Idag väger jag 78,7 kg vilket innebär att jag har gått ner hela 33,2 kilo! Fattar ni eller ?? Om 3 kilo klassas jag tydligen som normalviktig oxå, men tittar man på mig så ser man att det är övervikt fortfarande ;)

Målvikten är som sagt 68-70 kilo. Och så får jag ju se hur jag tycker jag ser ut runt 70 kilo. Behöver jag gå ner mer så får jag ju givetvis göra det.

Shit, jag som hade värsta viktnojan nyss.. När kilona inte ville ge med sig och jag inte gick ner någonting.. Men nu rasar jag i vikt och jag gör ingenting för att det ska göra det :P Har inte varit på gymmet på 2 veckor och jag har ätit allt jag tagit mig för.............

Men efter nyår så är det gymmet 6 dagar i veckan igen och så ska jag och Jimmy prova en diet som vår kära kompis Isabelle har gått ner 13 kilo på och mår hur bra som helst =) Ska bli kul att prova faktiskt!!

Jag vet vad folk tänker när man säger diet och så, att "man kommer gå upp allting igen". Men det kommer jag inte göra eftersom jag tränar så hårt som jag gör ;)