20/2-10

Skulle tippa på att jag ligger på tvåsiffrigt idag.. ska kolla när jag kommer hem till mamma å pappa idag :) De ska få varsin helkroppsmassage igen och idag är det även min kära systers tur att få en :) Har aldrig masserat henne så det ska bli kul å se vad hon tycker.
Hade tenta och praktisk tenta igår. Den skriftliga gick käpprätt åt skogen, kanske för att jag fokuserar för mycket på en eventuell operation, kanske för att jag inte pluggat tillräckligt. Men den praktiska gick så bra det bara kunde gå :) Högsta betyg fick jag :) :) Så nöjd med det! Så jag tror nog att syrran oxå blir nöjd idag ;)


Jag har kommit in i värsta stadiet! Haha, hade ett liknande för några år sen när jag var grymt intresserad av typ Kina och Nordkoreas regim. Nu har jag blivit tokig i dokumentärfilmer igen.. Kanske fyller jag ut min tid med det istället för att göra mat eller kolla på Biggest Loser ? Det vet bara mitt huvud!

Idag bjuder jag på två nya bild, inte nån gammal som jag bara tar random från hårddisken :)



Jimmy säger att jag har blivit smalare i ansiktet.. får se vad syrran säger idag, har inte träffat henne på kanske en månad ?? Har iallafall gått ner 11 kg nu :)))))


Helgen ska nog bara vara till för mys, om vi inte åker till Nyköping imorgon för att Jimmy ska byta bil till en bensinsnålare! Kanske åker till Satin ikväll med bästa Amanda och hennes kompis Jessica. Kan bli riktigt kul!

Vad ska ni göra i helgen ?

Puss å kram från Marion
Hoppas eran helg blir kanoners!

 Fenix vaktar mitt vatten.. :)