23/2-10

(OBS!! Detta inlägg inkluderar the tainted truth about me and my fat body)

KÄNSLIGA LÄSARE VARNAS OM ATT DET FAKTISKT UPPKOMMER STÖTANDE MATERIAL LÄNGRE NER I INLÄGGET!!!! (Do not try this at home (; )

IDAG HAR JAG FÅTT EN FÖRTIDIG FÖDELSEDAGSPRESENT.
HÅLL I ER NU!!

JAG HAR FÅTT EN MAGSÄCKSOPERATION AV LANDSTINGET!!!!!!!!

TACK
snälla söta rara underbara J. Ottosson för mitt fina besked!!

Jag grinar av lycka..!!

För att visa er hur hemsk min kropp och min situation är så bifograr jag några bilder.. och en fin bild för att ni ska se att jag faktiskt KAN vara söt oxå :) Den är från en förfest nångång i Januari..

hej jag är glad

möf möf

Observera att jag brukar stoppa in magen i trosorna och i byxorna när jag inte ska fläka ut mig inför kameran.

Jag kan vara söt oxå:


Amandas löshår!

Nu ska jag gå och motionera!

puss