24/2-10

Känns lite som att plugga inför ett prov när jag går igenom allt jag ska tänka på innan jag ska opereras och vad som kan vara bra att ha hemma, vilka kläder som är skönast för magen de första dagarna mm..
Så nästan alla mina vakna minuter sitter jag på communityt "viktdropp" där jag läser om andras diskussioner, frågar saker och kollar på före- och efterbilder. Hur kul som helst när man är en GBP-opad kvinna snart.. Är så nervös och exhalterad :) Ont kommer det göra, men det som inte känns för inget gott med sig..

Hade SPA-behandlingar i skolan idag! ÅH det är ju bara för underbart att på lektionstid få en ansiktsbehandling! Eller vad säger ni om saltskrubb, lerinpackning, algbad eller aromabad ? ;) Inga vanliga sysselsättningar för en om läser ekonomi mm.. känns så lyxigt =)

Nu ska herr och fru Pedersen/Nilsson sova. Vi har glidit ifrån varandra lite de senaste dagarna pga. min upprymdhet över operationen, hans brinnande intresse för bilar och så börjar han ju ett nytt jobb imorgon! Så nu ska vi bara mysa och prata lite innan det är dags för John Blund att lägga sig i :)

Älskar dig Jimmy, av hela mitt hjärta! <3

Tack alla härliga för alla fina kommentarer! Det värmer mjukt i mitt hjärta :)

Puss å kram från Marion