7/1-01

Dag 5 har precis påbörjat, och det känns jättejättebra.. fast är lite hungrig kanske?! Hur som helst så är det på tok för sent för att äta nånting nu iallafall så det får räcka med ett glas vatten tror jag :)

Och jag vet att ni är många som är nyfikna på vad det är jag egentligen håller på med, men jag kan lova er att det inte är någonting farligt.. det är varken knark eller prostitution :) Bara lite mixtrande med min kropp som vanligt ;) Haha.. ni får veta tids nog!
Ni som har känt mig länge vet hur jag brukar kunna utsätta min kropp för olika saker, that is so me!

Iallafall, det går tokbra med det jag håller på med och det känns som om det här var/är det enklaste jag gjort någonsin :)
Har tillochmed tejpat upp ett par trosor på kylskåpet.. allt för att motivera mig själv.. haha ONE SIZE DON'T FITS ALL ;) haha... ELLER HUR AMANDA ? ;) ;) ;)
Jag var bra jävla snygg när jag skulle försöka få på mig dem.. ;)

Har även en punktlista över saker jag kan tänka på när det blir besvärligt, och lite tips och sånt..  och en fin text som min kompis Catta skrev till mig förut :)

"Du är skitsnygg och du kanske blir ännu snyggare. Tänk bara att få gå in på Gina Tricot och köpa dig ett par fina små jeans, eller tänk att köpa en liten svart tight klänning som du kan ha till ett par rå-snygga pumps. Du kommer bli så jävla snygg!! "

I love you babygirl! <3
Och älskar min Jimmy som står ut med mina galenskaper!

Puss  på det!