En helt vanlig kväll

Ja igår var det en helt vanlig kväll. Jag var lite småseg och Jimmy var lite småtrött så vi bestämde oss för att duscha och sen dra till stan för att köpa ost och kex. Sagt och gjort, vi hoppar in i duschen och vad händer inte ? Jo, vattnet svämmar över - det är stop i hela avloppet. Det sög ju.. Så vi ringde och ringde och ringde till mamma och pappa som är nere i Polen för att få ett godkännande av dom att ta hit slamsug. Inget svar.

Så jag ringde hit dem själv, först trodde de att de skulle hinna igår. Men tillslut blev det att de ska ringa idag. Suck, jag har ju jättemycket saker jag vill göra idag (gå på loppis bla.) "men men jag får väl nöja mig ändå" tänker jag och tycker att vi har haft maximal otur.

Haha, men när vi sen åker in till Linde för att köpa kvällsmysgottis så svänger vi förbi strandpromenaden för att säga hej till Isa och hennes syrra Lovisa för vi visste att de satt där. Vem har inte då tappat sin mobil i sjön ?

Jo Isa!
Och bakgrunden till historien är att Isa förra veckan bröt tån, hennes sambos bil gick sönder och hennes sambo råkade ha sönder halva tvbänken och det hände hur mycket som helst i otursväg för dem. Och så nu detta "/

Så när vi kom dit höll Fredrik, Isas sambo, på att dyka som fan efter mobilen och det tog en liten stund innan jag vågade hjälpa till. Men vi hittade den inte..

Så nu snart ska vi iväg igen och försöka hitta den i hopp om att den kommer synas bättre nu när det är dag.

Bjuder här på två riktigt charmiga bilder på mig, helt dyngsur och sleten i bikini.

Jag säger bara en sak : Jag kommer bli smalare :) *rodnar*


Foto av Lovisa Sandström
www.fotopic.blogg.se

Ha en underbar dag :)