förvånad

Heipahei!

Har haft massor att göra under helgen - det gillar jag såklart!
Är husvakt åt mina föräldrar som är i Polen i 2 veckor och hitills har jag klippt massa gräs och jobbat lite med massage och sånt :) skitkul!

Igår hade vi lite grillpartyparty här hos mig med streetrace i örebro som avslutning. Kvällen blev totalt lyckad och det var skitkul att få dunka lite plåt i takt till musiken i örebro :) Blickfångarnas blickfång var nog ändå den vita snygga bilen som lättade upp stämningen på mässan genom att burna typ 10 varv på asfalten.. Creds till dig i den vita bilen!

Har även gått med på att spela minigolf idag, hur nu detta ska gå?!
Bakgrunden till denna frågeställning grundar sig i att jag är en fruktansvärt dålig förlorare - OCH en dålig vinnare.
Hm.. hur ska jag nu få detta att gå ihop ???? Jag får helt enkelt se till att slippa vinna och slippa förlora ;) tror alla vinner på att jag inte vinner haha...


Den 26e slänger Marina på Figaro i mer färg i håret, blir nog NÄSTAN platina då :) Vem vet inte du, vem vet inte jag, vem vet inte du, vi vet inget idag, vet du ? :)


Updt:

Har märkt att det blivit lite diskussioner kring Burka- och niqabinlägget jag gjorde häromdagen. Tycker ni som inte håller med mig kan slänga sig i sjön ;)