Har..

Legat lite på latsidan på senaste å gjort som många andra - njutit av sommarvärmen. Men idag är det dessvärre kallt ute tycker jag, så idag kör jag på lite bikiniform från iForm's hemsida och kanske tar en promenad sen, om mobilen ger mig bra musik vill säga.

Idag äter jag grillade revbensspjäll med potatissallad (Tack mamma och pappa) och känner mig allmänt nyttig.
Gick upp vid 9 för att käka frukost och sen dess har jag även lyckats petat i mig en halv liter vatten och några vindruvor. Har satt klockan på timer varannan timme - för nu ska jag kicka igång min viktminskning igen genom att äta varannan timme. Min dumma gamla bantarhjärna vill dricka pulverdiet som jag gjort de andra somrarna från det att jag fyllde 16, men iår går ju det inte alls.. och inte nästa sommar heller för den delen (på grund av att jag inte kan dricka så stora mängder itaget utan kan bara få i mig ca 1,5 dl i taget och då hinner shaken bli förstörd). Men! Nånting jag kan göra är att köpa såna där "Hunger controll" som de gör reklam för på teve, skitbra när man är trött på att kånka med sig frukt överallt :)

Idag börjar även mina studier på heltid (100%) vilket innebär att jag inte kommer ha så mycket tid för att slappa och dega som jag gjort när jag bara pluggat ca 20% under tidigare veckor denna sommar. Men nu känner jag att jag har legat för mycket på latsidan så jag har börjat bli uttråkad. En uttråkad och ostimulerad Marion betyder dåligt humör och irritation.. Och en sån flickvän och kompis vill man inte ha, eller hur ? ;)