Ni som känner mig

vet att det finaste jag vet är en vältränad tjejkropp. Och att jag alltid har suktat efter att ha en.

Därför känns det faktiskt för en gångs skull inte så långt ifrån att själv få en vältränad, slimmad och sexig kropp.
Ska boosta min pojkvän om att faktiskt på riktigt dra igång att börja gymma och träna som man ska igen.. Alla ni andra tränings- och viktbloggar jag läser är ju helt awesome när det gäller att träna och äta rätt.. Själv känns det då som att jag fuskat genom min operation. Jag vill ju klara detta själv!

Så nu jävlar tänker jag börja líte smått med hemmaträning och promenader som man ska. Jag vet ju hur mycket godare jag kommer må av det. För att inte tala om att humöret kommer bli bättre och att jag kommer sova bättre och inte vara lika lat.

Känner att jag denna gång kommer klara det, sålänge jag inte pushar på mig själv för hårt :)


Drömmen är ju att se ut såhär.. ååh va brun å fin hon är =)