15/3-10



Idag börjar den riktiga flytperioden. Å jag som är så hemskt trött på pulverdiet.. ska jag stå ut i 4 konstanta veckor till ?! usch och fy.. och inte har jag råd att köpa Cambridge heller, så jag ska köra på Naturdiet eller Nutrilett i typ 4 dagar, kommer ju spy ! hehe.. Men vad gör man inte för att fettet runt levern ska försvinna ;)

Idag är det exakt 4 veckor till operation! Jag är skitnervös, men samtidigt så hemskt glad. Äntligen slipper jag vakna varje morgon och känna mig misslyckad eller som den hemskaste människan i världen. Snart kommer jag kunna ta åt mig när min pojkvän säger att jag är fin.
Och nej, jag ser inte operationen som en livlina, jag ser det som en hjälp på traven efter alla misslyckade försök genom 8 år - ja ni läste rätt - 8 år.

"Here she comes like a brand new day
Belly dancing across the room
In the moonlight I watch her sway
To her rhythm I'll go as groom, with grace, tonight"

-
Andreas Johnsson - Glorious.




I just loooove Rachel Bilson :)
Och hennes hund oxå :)