Haha.. skrattretande!!

Haha.. Två av mina "vänner" har tagit bort mig från fejjan, den ena för att hon påstår att jag har sagt saker som inte skulle komma ut (vad det nu är har jag inte den blekaste aning om, det vet hon nog inte själv) och den andra för att jag, HAHAHAHA, har "raggat" på hennes ex för typ 2 år sen! Haha det dummaste jag har hört.

Snälla brudar, nästa gång kan ni väl komma på nåt lite mer realistiskt att skylla på ? :)


Hur som helst. Jag mår bättre än någonsin. Inte behöver man massa slagg-produkter för att man ska klara sig här i livet :) Jag trivs ypperligt och nästan oförskämt bra med mitt liv som det är. Inte behöver jag ta till en massa festande eller en massa fjanterier för att det ska kännas bra. Jag har de finaste vännerna på jorden, och alla stöttar mig från start till mål.



Amandasnyggo och jag på Hannas och Annas 50-årsfest :)
Supermys kväll i torsdags med en massa bra brudar!

Love U all!