Hujedamig!


Såhär kan de se ut på mitt bord ibland.. :) älskar mina skor!!
+ att jag älskar stökigt :)


Jajamen.. redan söndag här!

Eller ja, det är det ju hos er oxå ;)
Helgen har gått ut på att sitta å slöa och dega, vilket både har varit skönt och lite sådär småtråkigt. I fredags så däckade jag och Jimmy i soffan runt halv elva-elva, helt utmattade.. Galet!

Igår va vi i Charlestown hos Jessica och Marteeen ! Skitmysigt som vanligt :) Drack läsk för första gången efter operationen och det gick skitbra =) Cola zero..
Vi kollade på Avatar och myste i deras fina lägenhet. Men jag blir så arg på den filmen! Första gången jag ser den och jag blir förbannad! Vadå, måste det vanliga folket gömma sig i stora robotar för att våga utmana Avatar-folket ??? Jag blir så sur.. varför kan det inte vara rättvist för en gångs skull?  Och varför måste de förstöra för så många ?? Jag vet att det bara är en film men ändå! .. :/

Nej men vet ni vad ?! :D Jag har gått ner från storlek 50 på byxor, till nuvarande 46 :)))) Känns otroligt!
Dock blir det svindyrt att köpa nytt hela tiden, så jag kommer nog mest sy in och sy om tror jag :)

Hur jävla grym är jag inte ? ;)