smack!



Tack alla för era kommentarer på förra inlägget och på mina viktminskningsbilder :) Ni betyder alla massor och jag uppskattar att ni ville svara på frågan :) Puss på er!

Jag har verkligen glömt bort bloggen helt.. Sitter i min egen lilla värld om dagarna eller så är jag i skolan.
Kan ju berätta att jag går till gymmet och tränar skiten av mig VARJE dag. Det behövs! Känner mig så tom om jag inte har tränat en dag eller bara ligger i soffan några timmar, blir rastlös av minsta lilla..

Kan även berätta att jag fortfarande står still i vikt, men det gör inget, för jag vet ju att jag bygger muskler på gymmet och att muskler väger mer än fett :) men SNART kan jag nog ha de där jeansen som jag skickat efter förrförra veckan som jag NÄÄÄÄSTAN kunde knäppa (var väl en 5 cm ifrån kanske) och de sitter då som ett smäck! :) love it!