Framtidsdrömmar

Jag och Marika diskuterade lite om framtidsdrömmar och framtidsplaner idag medan hon röck min överläpp len.

Jag går ju just nu på Spa-programmet i Grythyttan men efter det skulle jag vilja läsa till frisör eller med nåt inom smink. Tror det skulle passa bra på en skönhetssalong att ha lite av varje att erbjuda så man får fler kunder. Samtidigt så skulle jag vilja gå dedär olika utbildningarna för att själv kunna använda mig av lärdomarna och kunna fixa håret själv eller fixa fejjan med bra smink som ger min hy lyster.

Och nu när vi ändå är inne på det här med stylingtankarna:

Finns det någon därute som kan dethär med stil och smak och som har lust att följa med mig på en shoppingtur för att visa mig vad JAG passar i och vad JAG kan matcha mina kläder med?
Har alltid haft noll koll när det gäller sånt, och jag vill ju kunna klä mig lika snyggt som vissa av mina kompisar gör.. Har önskemål om rockigt och mysigt haha...



Amanda och jag för några veckor sen,
Stör mig dock på att bilden inte går att vrida!!!