September

Jahaja, så kom september och hösten snabbt som fan utan att man märkt att det ens varit sommar..

Och med höst börjar träning :) Så idag var jag och pälsk på gymmet här på Kronoparken för att träna.. Och GRRRRRRR va jobbigt det var att träna triceps.. Men shit va otränade muskler jag har alltså!! Men jag går ju där nu för att träna upp dem och för att gå ner i vikt :) Har en PT imorgon bitti kl 10 (cp-tidigt) som ska visa mig maskinerna och berätta för mig vilken träning som är bäst - trots att jag redan kan alltdetdär så kan det vara skönt med en som peppar en och som verkligen kan bekräfta min kunskap.

Tre syften med att jag börjar träna (Jag kommer aldrig träna för att det är bra för mig, utan för att jag ska nå ett mål)

- Gå ner mina resterande 18-20 kilo (såklart)
- Träna armar och bål så jag blir en starkare massageterapeut
- Träna mage och rygg så jag slipper ha ont i ryggen som jag har nu. Det är fruktansvärda smärtor från min rygg nuförtiden så jag måste göra något åt det. Önskar inte ens min värsta fiende dessa smärtor :(

Jag har haft ont i ryggen sen jag på allvar började bli småfet. När jag vägde som mest var det bara lite ilningar då och då, men nu är det helt fruktansvärt.. Har så jävla ont att jag ibland gråter på morgonen. Mycket av mitt liv blir lidande av ryggsmärtorna så jag drar mig mycket för att göra sånt som jag får ont av, tex. bada badkar, ha sex, ligga på golvet och rita (favorit för några år sen), stå böjd för länge osv.

Det är helt sjukt vad man blir "handikappad" av att ha ont någonstans.. :(

Hur som haver, jag är jätteglad över att ha börjat träna ordentligt igen :) Känns som om det kommer gå bra denna höst. Det är 17 veckor till nyår och det innebär 17 kilo för mig. Jag ska försöka gå ner ett kilo i veckan - det är lagom snabbt och lagom enkelt =)

Köpte hem nutrillet diet shakes idag som jag ska dricka när jag inte orkar göra nåt mellis eller så. De är faktiskt helt okej i smaken och kostar inte jättemycket. Tror jag köpte 15 påsar för 130 kronor.

Och så köpte jag proteinpulver på Hälsokost idag, jättebra grej som är lätt att göra iordning efter träning så musklerna återfår sitt protein :)

Nu ska jag ta å umgås med sambon och mina mysgrisar till djur. Tvättade dom idag och det var de inte så glada över hehe..