Godmorgon :)

Underbara skärt-torsdag :) Jag fyllde på stjärt-torsdagen förra året :) Då var påsk några veckor tidigare än iår.. och jag väntade då på att det bara skulle vara några dagar kvar till min operation :)

Jag minns att jag och några sötisar gick ut på folkan och hade det supermysigt där med drinkar och dans :)

Det som har hänt de senaste tre veckorna är minimala. Jag känner mig så jävla osocial och tråkig om jag tänker efter. Jag har inte gjort någonting alls. Jag bara är..
Jag misstänker vårdepression, men jag är inte säker. Brukar bli sånhär några gånger om året faktiskt..

Å så är jag ju kanske lite kluven i livet nu. Ett år efter operationen och jag är sockermissbrukare, jag äter totalt oregelbundet och jag tränar inte mer. WORD.

Det är nåt allvarligt fel på min ständiga hunger, någonting som jag ska ta upp med läkaren på ettårskontrollen om några veckor (sen som vanligt..) men annars tycker jag det går stadigt neråt. Står still ibland men sen går jag ner lite.
Ganska skönt att inte bara rasa så huden oxå hinner med.

Kan säga er att det behövs lite plast i mina tuttar för att jag ska bli glad över kroppen igen. Jag vet att det är jättefint med små bröst, men mina är lixom inte bara små - de är tomma oxå. Som en tom sandpåse brukar jag vilja säga.. och med mina bröstmuskler ser det inte bra ut.
Så plast kommer in om 18 månader om allt går som det ska med viktnedgången å allt dedär.
Ska nog ha en stor C-kupa. Vill inte ha några superbomber utan jag vill lixom bara att det ska se okej ut och att jag själv är nöjd. Kommer aldrig rätta mitt utseende efter andra utan jag går alltid efter mitt eget tycke.

Väger 75 nu. Helt okej för att vara mig. Minns inte när jag vägde 75 sist.

Kanske var det i sexan ? Kanske var det i början av 7'an ? Jag minns inte faktiskt.

Hur som helst. Jag tar examen från spa-programmet snart.. Fattar inte att två år redan har gått! Helt sanslöst!

Kommer öppna eget i slutet av juli/början av augusti i Lindesberg :) Är så otroligt taggad så ni anar inte.

Flyttar även hemåt igen i början av Juli. Känns underbart och lägenheten är kanoners!

Det var lite halvinfo kring mina senaste 3 veckor.

Förlåt för min halvdeppiga attityd i detta och föregående inlägg, men jag är ganska less på vissa folk nu som bara gör allt för att trycka ner en. Kanske dax att rensa och göra slut med viss bekantskap?

Jojagtackarja!