Hihi

Vill bara skriva av mig lite :) Detta är alltså ett glatt inlägg om min viktnedgång :D

-När jag opererades (vägde 100 kg ganska exakt) så var det med hull och hår att jag kunde stänga min skinnjacka i storlek 44. När jag var på Gekås/Ullared förra veckan så köpte jag en skinnjacka i storlek 40.

När jag opererades hade jag storlek 50 (!!!!) på byxor, idag slänger jag lätt på mig storlek 40 även där.

På Gekås köpte jag massor med underbara klänningar i storlek MEDIUM!! Medium... Medium-Marion.. hihi :)

När jag ställer mig på vågen idag visar den ganska exakt 75 kilo, för lite mer än ett år sen vägde jag 112 kilo.

Idag har jag ett BMI som gränsar till normalt, för ett år sen hade jag fetma grad 2.



Jag vill absolut inte håna er som är överviktiga eller kämpar som fan eller jämför er med andra. Jag vill bara slå ett slag för att denna operation har gett mig mitt liv tillbaka. Förr handlade allt om min vikt, numer tänker jag inte ens på min kropp i samma omfattning som då.

Jag tycker alla är fina och vackra precis som vi är. Den enda som ska trivas med din kropp - är du!