Lägenhet

Vi har sökt lägenhet i min barndomsby Vedevåg :)
Hoppas verkligen vi får den!! Blir som en nystart för oss båda och om jag etablerar mitt företag bland folk jag känner kan det skapa kontakter (braa för vinstsyfte) :)

Annars är allt som det ska. Jag har bantarspöken i huvudet, Jimmy jobbar och står i, bilen funkar lite halvdåligt (tydligen ska det väl vara nåt fel på den jämt..), det är kallt ute och jag går kvar i skolan.

Ska hem till mitt älskade vedevåg på fredag och stanna där i 4 veckor. Gör detta pga. hemlängtan, ekonomitrassel och att bilen behöver fixas. Har lite blandade känslor inför detta då jag lämnar min fina pälskis i Karlstad.. kommer typ bara se han två helger på hela månaden eller nåt :'( var längesen vi var borta från varandra längre än en vecka.. blir väl så när man bor ihop.. Usch va jag kommer sakna dej!!