Akuten igårkväll

Har varit på akuten igen. Denna gång för att jag har varit nära på att svimma några gånger de senaste dagarna. Värst var igår när jag och Kristina åkte till skolan och jag körde bilen. Det var bara att tvärnita och köra in till kanten och byta plats. Usch det är så otäckt :S

Orkade iallafall inte sitta kvar på akuten när jag varit där i sju timmar så jag åkte hem och imorse ringde jag och pratade med läkaren och han sa att jag inte får köra bil eller vara uppe i mer än 15 minuter :S

Men det är ju tur att de förbjuder mig att göra det så jag inte hamnar i någon olycka!

Det som är bra med detta är att jag kan lata mig ordentligt och verkligen slappna av samtidigt som jag har lite skoluppgifter. Jag kan sitta hemma å äta hela dagarna, fan va härligt ;)

Man måste se det positiva i saker och ting =)

Puss på er <3