Dag 5 - vad är kärlek ?

Jag tycker att kärlek är när man har fjärilar i magen när man träffar en person man tycker om och som man känner sig trygg med. Jag tycker även att kärlek är när man ställer upp för varandra, man ger varandra värme och ömhet och det viktigaste är att man kan lita på varandra.

Kärlek är för mig en viktig del i livet, och jag anser att man måste vårda sina relationer. Man kan ha en kärleksrelation med en person, ett djur eller en såpa på teve (jag själv är ju helt galet kär i desperate housewives, lost och scrubs..).

Jag har många kärlekar :) Många fina kompisar, hundra djur och en underbar sambo. Jag har även en stark kärlek för min underbara familj som alltid ställer upp för mig. En person jag varit kär i länge är Marilyn Manson.
En kärlek jag behöver vårda och rå om bättre är kärleken för mig själv (vilket ni även kan läsa om i diverse inlägg här på bloggen)

Annat jag är kär i är kaffe, choklad och doftljus.



Tre kärlekar i en bild: Jimmy, chokladmask och mig själv