Dålig syn på viktnedgång :(

Kommer ni ihåg min gamla deal med Jonas ?? Där jag skrev om diverse knep jag skulle ta till för att komma ner i vikt snabbt? Kort och gott handlade den om att jag skulle motionera i 40 min varje dag och äta diverse fettförbrännande tabletter (lite som amfetamin). Dock fick jag aldrig tag på dedär tabletterna så jag tänkte köra på GI-metoden i x antal veckor tills y antal kilon rasat av.
Min vikt låg då på 104 kilo och det var sommaren 2009. Länk till inlägget hittar ni här http://nedatvikt.blogg.se/2009/july/ny-deal.html

Där skrev jag om olika saker som min viktnedgång skulle medföra, bla. "Jag kommer bli nöjd med mig själv, "Jag kommer kunna ha snygga kläder, Jag kommer känna mig fräsch, fin och sexig, Jag kommer älska att visa upp min kropp, Jag kommer bli mer attraktiv och Jag kommer vara stolt över mig själv".

Det är synd att säga, men hjärnspökena kan inte hålla med om detta tyvärr.. Jag är inte sådär jättenöjd över mig själv, inte stolt heller för den delen. För jag tänker bara på hur dålig jag var som gick upp i vikt, ända upp till 112 jävla förbaskade kilo..
Jag känner mig inte fräsch, fin och sexig.. för jag tycker allt hänger som fan på mig och jag ser ut som en skrynklig korv.. och då kan ni ju oxå dra slutsatsen till att jag inte känner mig attraktiv eller gillar att visa upp min kropp :S

Kläder kan jag ha, och tur är väl det!! Hur skulle jag annars kunna dölja detta elände ??

Fast jag tror nog iallafall att mina I-landsproblem kommer försvinna när jag själv ser att jag gått ner i vikt. Kan inte fatta att jag anses vara normalviktig om 3 kilo :S Jag ser att det behövs tas bort typ 30 kilo till :S