från sunk till hunk

Japp! Även den mest sunkiga bruden (jag) får ryck och vill göra sig fin och se fräsch ut - gärna på direkten! Men nu har jag ju hur mycket dötid som helst, så jag har satt upp olika småsaker att göra på olika dagar fram till helgen.

Idag har jag blekt tänder i 15 minuter (gaddarna ser redan vitare ut) och ska lägga en ansiktsmask snart.

Imorgon ska jag skrubba hela kroppen, vaxa ben och bikinilinje samt armhålor och sedan dra på ett lager brun utan sol. Jag ska även bleka tänderna i 10-15 minuter och lägga en ansiktsmask.

På torsdag ska jag låta håret få sig en uppfräschning så jag ska först lägga en hårkursmask i plastfolie och låta det sitta i ca 25 minuter. Efter det ska jag själv klippa bort mina toppar (är ett geni när det gäller att toppa mig själv) samt plocka ögonbrynen. Brun utan sol även idag.

På fredag ska jag ta bort näshåret (ewww att det växer så fort!!) och lägga en skön ansiktsmask, träna mentalt i 30 minuter och sedan smörja in mig med brun utan sol.

Shit va snygg jag kommer vara till helgen :))



Såhär fräsch och GLOWING vill jag vara på lördag - inbillar mig att tentan kommer gå bättre då ;)