Störande folk

Jag vet, jag är inte en sån som stör mig på folk och skriver om det.. men idag vill jag verkligen hinta dessa och få dem att fatta att det de gör inte är okej i mina ögon..

Person nummer ett:
Jag stör mig så extremt mycket på att du får skämta och driva med en hur mycket som helst, men så fort man minsta lilla vill skoja tillbaka så får du rå-damp och typ mordhotar en. Du behöver hjälp med detta, det finns hjälp att få.. sök!!

Person nummer två:
Man är inte 40 år och stöter på en som är nästan lika gammal som sin son!! Och man gör det verkligen inte genom att sitta pissfull och dräggig i en soffa medan man säger åt dig att gå därifrån gång på gång. Och det är verkligen INTE okej att senare kalla en person för f*tta bara för att hon vågar säga ifrån och visa att hon inte vill att du ska sitta där.
Ta på dig rena kläder, drick med måtta, klipp dig och raka ditt skägg så ska du se att kvinnor i din egen ålder vill ha dig!

Person nummer tre:
Det är helt sjukt va du är seg. Så för andra gången: Man kan inte skicka två katter över atlanten som inte sett sin ursprungliga matte på snart två år.. Du måste ju förstå att vi inte säger nej för att vara jävliga, utan för att vi tänker på kissarnas bästa..



Sådär, nu har jag slutat störa mig på er och kan härmed gå vidare i livet :)