Examen

Snart är det dags att ta farväl från Spa-programmet i Grythyttan. Det är bara B-uppsatsen som återstår och sen är det frihet till 100% som gäller. Inga mer seminarieuppgifter, inget mer mys med klasskompisarna, inga mer grillningsmoment och framförallt: INGEN MER PENDLING!

Jag kommer självklart sakna alla härliga personer som jag fått träffa under denna resa!
Och jag kommer sakna alla "AHAA!!"-moments som uppkommit under alla delkurser och examinationsmoment.
Riktigt bra saker att ta med sig till det kommande arbetslivet :)

Självklart ska jag vara med på examen i Grythyttan.
Grythyttan är bland de få universitet som faktiskt gör examen till en liten högtid. Alla ska vara fint uppklädda enligt dresscoden "kavaj" och tillsammans går alla under flaggans fana till kyrkan för en högtidlig avslutning och tillsist får man sina betyg av lärarna.
Jag tror detta kommer bli fint, men jag får se till att ha vattenfast mascara så det inte blir som på studenten ;) Massa tårar och kladd, trots att man var så lycklig att äntligen få sluta och börja om på nytt!