Godmorgon!

Hej på er :)
Äntligen en ny vecka med nya utmaningar, eller vad säger ni ?!
Har ni mycket inplanerat denna vecka ?

En HEL vecka med B-uppsats har gått, och nu återstår bara tre. Vi skriver om ätstörningar. Asintressant faktiskt! Var på intervju på ätstörningskliniken i Örebro i Fredags, och jösses vad mycket bra information vi fick :) Amanda blev ivrig på att få börja plugga till socionom och jag blev trött i huvet av att tänka mig att plugga 3,5 år till.. haha...

Denna vecka startar med inlämning av PM och sedan läsa de andras i min grupp så jag ska opponera på deras. De skriver om jätteintressanta saker så det är bara roligt att läsa :)
Senare idag ska jag hemåt, mot Lindesberg. Har kurs kring starta eget ikväll och imorgon ska jag till skolan. Under veckan kommer jag ha ganska mycket plugg, men om nån vill ses så är det bara att hojta till :)