Söndag å mys =)

Har mest slappat denna helg, men idag va jag lite taxi åt svärmor och tänkte då passa på att dra in på gymmet efter åket :) Så drog min kosa dit och körde 35 min på crosstrainern och gjorde lite stabilitetsövningar.
Har ju åkt på diskbråck och ischias så jag måste träna upp min styrka i bålen, och det verkar gå åt rätt håll :)

Har blivit medlem på en sida med plastikoperationer, och sedan jag blev medlem har jag suttit klistrad där nästan dygnet runt. Jag är helt såld i bukplastikbilder och bröstförstoringar. Jag blir fan alldeles sjuk!

Vill verkligen göra nåt åt min hängmage nu... ska ta tummen ur arslet och söka om att få en från landstinget, får jag inte det så kommer jag ta ett lån..
Men jag tror jag kommer bli beviljad, jag har ett häng på mer än 3 cm , vilket är gränsen här i skåne :)