Bäst

Arbetsdagen går så fort när man får skrattjobba, som idag! Blev skitglad imorse när jag kom in på kontoret och de sa att jag ska jobba med J hela veckan :) Åå vad vi flamsar och har kul :D

Har vart lite turbulent här hemma idag sen jag kom hem.. katterna beter sig jättekonstigt och spottar å fräser åt varandra och den gråa katten har rivit upp halva min hand när jag bestraffade han för att vara uppe på köksbänken. Uaaaaa damp deluxe jag fick!!
Katten ska vara glad att han lever, för när jag blir arg så svartnar det bara.. ajaa den enda jag skadade var mig själv som tur var!

Ska fixa lite här hemma och sen bege mig ut på en lååång intervall jogg-gå-jogg-gå för att rensa tankar och få upp humöret lite! Älskar intervall för jag orkar inte jogga en längre sträcka men tycker det är för långtråkigt att bara gå :)

Har gått ner lite under helgen, ca 2,5 kilo men det kan nog bero på att jag har varit sjuk och lite såna grejjer.. :) Men alltid något!

Puss babes, vi hörs snart igen!