Seeg dag!

Hej! Dålig uppdate, jag vet.. men nu är jag tillbaka igen efter att ha sovit bort halva dagen!

  • Igår gjorde jag en härlig ansiktsmask med Mary Kay 3-in-1 rengöring, skönt som fan!
  • Idag har jag färgat håret, typ samma färg som innan men att mina ljusa missfärgningar nu försvunnit hyffsat mkt iallafall :)
  • För nån vecka sen så började jag fundera över vart 1900 kr tagit vägen.. och gick då in och kollade på min internetbank för att se vad jag har köpt för onödigt. Och då upptäckte jag att där jag försäkrat mina nycklar, kort mm har dragit 365 kr extra för mig! Så jag ringde dit idag så jag får tillbaka dom snart :) Tänk om jag inte kollat upp.. haha! Fail.. de andra pengarna hade dragits från Telenor så slipper jag betala nästa månad. Skönt då kan jag köpa nya kläder och lite annat myspys!
  • Här om veckan köpte jag en sminkpalett med hur många snygga ögonskuggor som helst :) grymt att ha och kul att variera sig lite. Har blivit en jävel på sotade ögon á la Eva Longoria. Typ.
  • Idag har vi ätit min favoritmat, fiskpinnar. Massa muuums!
  • För övrigt är jag och älsklingen helt galna i Tradera! Snacka om beroendeframkallande!! hehe.. vi har budat hem en massa bra saker! ;) både det ena och det andra ;)
  • Idag har vi varit och kollat på 3 bostäder, varav en av dem var en fristående villa, typ hus, som var hur fint som helst!! Snacka om Marion&Jimmy stil!! Men det är nog lite för dyrt så vi bor kvar i min etta på 30 kvm för 500 kr var i månaden istället ;) skitbra!



    I skolan går det oxå bra.. vi håller på i grupper om 6 personer att göra en pausgympafilm som innehåller uppvärmning, styrkedel och konditionsdel. Synd att 2 personer inte dyker upp, så vi är 4 som får klara oss själva men det går bra det oxå! Jag är med i uppvärmningsgruppen och låten vi ska ha är kanon! Jag har ingen aning om vilken låt det är, men det är tur att min arbetskamrat S vet :)

    Jag och älsklingen har varit så nyttiga på sistone :) Inget skräp, inget gottis mm.. och varit ute och gått :) Vi är sååå duktiga!


    Dagens tips:
    Dagar när du verkligen känner dig hängig eller har ringar under ögonen, ta på lite rosa ögonskugga / rouge under ögonen. OBS! Ta ingen med glitter, för då kommer det inte se bra ut.. Ringarna kommer försvinna och du kommer se piggare ut på nolltid :) Det fungerar även att ha på lite rouge bara på "kindäpplena" dvs. kindernas högsta punkt när du ler, för att få en frisk look.

    Lycka till :)

    Nu ska jag plugga lite tror jag.. har seminarium på torsdag som jag vill glänsa lite på :p Puss Puss

    Marion