Something in your mouth

Var på SPA-fest i torsdags! AWESOME! Skitkul var det..! Längtar tills man får umgås med alla goingar igen :)
Tack alla för en sjukt kul kväll :) ♥


Har bara latat mig i helgen, men välbehövligt! Ska nog ta och börja plugga till seminariet snart, har inte börjat alls men har inte dåligt samvete heller ;)


Asså hon är så jävla mongo.. hur ligger hon med benet ? :s

Det enda som är värt att nämna med denna helg är att vi har åkt pulka.. haha! Skitkul vare! Men arslet fick ju knappt plats i den, så vi ger nog bort den till min systerson :)

HAHAHAHA JAG HAR JU GLÖMT ATT BERÄTTA!!!
Haha jag dör.. så ironiskt! Jag har typ tvingat mig själv att äta rågflingegröt på morgonen för att frukosten ska hålla lite längre än det gör med typ mackor.. haha.. och jag har mått illa så mycket framåt eftermiddagen och på kvällen har jag mått så illa att jag knappt kunnat sova.

Men då visar det sig att RÅGFLINGEGRÖTEN ÄR TRE ÅR GAMMAL!! HAHAHAHAHA.. ALLTSÅ ATT DEN GICK UR DATUM FÖR TRE ÅR SEN! HAHA... fan va dåligt..

Dagens tips, ett smalt tips för oss som drar lite större storlekar:

Ni som känner mig vet att jag nästan alltid har ett svart resårbälte i midjan när jag har en lite pluffsig klänning eller bara en vanlig svart sak. Detta är för att midjan blir markerad och ser därmed lite smalare ut eftersom bältet suger in midjan liiiite. Jag tycker själv att jag ser två-tre storlekar smalare ut i denna klänning med bälte:





Vad tycker du ? ♥


Just ja! Fick ju hem mina kläder från H&M i fredags :)


Kass bild, jag vet.. men det är två glittriga tröjor för det fjuttiga priset av 49 kr / st. Eftersom de var så snygga och billiga så beställde jag två.. den ena är storleken större än den andra! :) Köpte även hem en vanlig svart kofta..

Nu äre mat :) Hasselbackspotatis med pannbiff och herticot verts! ♥ Älskar Jimmys mat ♥♥♥♥


Puss ♥
Marion