Helt ur gängorna

Mamma fyller år idag! Grattis Grattis till dig! Kommer alltid älska dig. Det var du som avlade fram mig och du har alltid stått vid min sida, likaså som jag alltid kommer stå bredvid din! <3

Jag mår absolut inte bra idag. Tror det är en kombination av åska, dåligt med sömn och magont som gjort att det känns som om jag är helt ur gängorna.. Sitter och snörvlar både ur näsan och ögonen för jag har precis kollat på sista avsnittet av Lost säsong 5. Det är ju galet hur galen man kan bli på en serie och hur frustrerad man blir över att det inte kommer nya avsnitt förrens i början av februari! Hur i hela galenpannan ska jag kunna hålla ut ?

Hur som helst.. eftersom jag inte känner mig jättepigg idag så har det inte blivit någon motion, tyvärr. Och tårta har jag ju ätit en bit.. Men men synda får man ju göra ibland, bara man inte gör det varje dag.
Eftersom mamma fyller år idag så kom Helena och Lucas och åt middag med oss. Lax med färskpotatis, sallad och bearnaisesås till. Mums mums! Synd bara att man tenderar att äta för mycket när det är så underbart gott :)

Dålig update igår, kompenserar det nu!
Igår åkte jag hem till Carro, vi gled runt i bilen och hade det mysigt :)
Fick ett inte så trevligt sms imorse.. så det har gjort mig lite nojjig och kan ju säga att det har förstört min helg på antingen det ena eller det andra sättet..

Har inte tagit några nya bilder tyvärr, men imorgon ska jag bjuda på en soluppgång kl 03,30 :)

Kram från Marion