Metaltown dag 1

Nyligen kommen till Göteborg. Efter mycket spring så sitter nu mitt armband på min höger :) är just nu hemma hos Jonas och har fått i mig dagens proviant som bestod av fiskpinnar med pommes.. ganska gott faktistk! Ska snart iväg och se band!!!! Har redan missat Pain och Dead By April :( ska möta upp folk vid öltältet och sen jävlar är det musik resten av spelkvällen!! Band som Children of Bodom, VOLBEAT, Meshugga, Disturbed och Slipknot!!! Tror jag fick med alla band jag vill se där....Är taggad som faan!

Igår hjälpte jag Andreas att flytta... från våning 3 till våning 3... massor med trappor, vilket har resulterat i att jag har en fet träningsvärk, men det är både skönt och jobbigt :)

Nu ska vi käka glass och sen drar jag in i dimman och musiken! Jag finns på telefonen 24/7 om ni undrar :)

Pusshej, ha det kalas!!

Scenen till vänster kommer VOLBEAT, MANSON, SLIPKNOT, MESHUGGA, MY DYING BRIDE, DRAGONFORCE snart spela på :)


Gårdagens frukost bestående av fruktsallad, müsli och fil :)