Onsdag

Hej å hå vad trött jag är.. sitter på tåget till Trollhättan och Andreas och håller på att somna. Somnar jag så missar jag min hållplats och då missar jag mitt byteståg och min buss från FRÄSTORP (Grästorp) till Trollhättan.. Så det är bara att härda ut en liten stund till. Byter kl 13,00 tror jag, och är framme i Trollhättan runt halv 3 kanske ? Jag har ingen aning, jag följer bara med strömmen för en gångs skull! :)
Det kommer nog bli rätt najs med Metaltown, eller ja.. MYCKET NAJS!!  Sitter just nu och speedar upp inför alla artister som spelar, lyssnar på låtar av banden och så, så jävla najs!  Och under Manson kommer jag inte veta vart jag ska ta vägen av extas.. jag kommer känna mig som världens lyckligaste människa haha :)
Kommer bli kul att träffa folk och bara komma iväg från vardagen lite oxå.. och vi kommer ju verkligen ha tur med vädret!! :D :D sol hela jävla veckan ut :D :D Jag har med mig solskyddsfaktor.. annars bränner jag mig säkert :S

Nu är vi i Töreboda, vilket innebär ca 45 min kvar innan jag landar i Herrljunga för byte.. Tror jag ska ta och käka upp mina melonbitar och bananen jag tog med mig. Och såklart Loka, ingen sommar utan Loka :)
Det här med detox är ganska bra, man får bättre hy, mår bättre och känner sig renare inombords. Och frukt som är så gott när det är varmt :)

Nej, nu ska jag nog slå ihop datorn för att käka lite.. Ha det så bra i sommarsolen! :)

Puss å kram från en resande Marion

Höpp höpp friskt humör
Studsmatta + Marion = sommar

Mina nya dojjor
Mina nya skor :)