Tisdag

Sol och underbart väder! Varmt är det oxå :)
Idag är det tisdagen den 23/6 vilket betyder att jag åker till Andreas i Trollhättan imorgon =) och på fredag till Göteborg och METALTOWN!!!
Idag ska allting packas, tvättas, vikas och gå igenom.. för jag ska ju lixom vara borta ända till söndag.. spännande.. och så ska jag städa mitt rum.
Mamma och jag ska snart åka till Örebro för att köpa nya byxor åt mig.. Jag både vill och inte vill..

Ikväll åker jag för att sova hos Carro =) har alltid kul med henne!
Men dagens i-landsproblem är om jag ska ta med mig datorn ner till Sveriges framsida eller om jag ska lämna den hemma... kan verkligen inte bestämma mig... :s Carro vill nog att den ska vara kvar hos henne haha... men jag får väl se hur jag gör :)

Nu ska jag ner å käka, detoxdieten går inte jättebra tyvärr..
Bloggar mer ikväll och då kommer även en bild från när jag hoppade studsmatta i förrgår hemma hos Johan :)

Puss på er alla därute i Sverige :)
Marion