Fredag

Usch vad det känns dumt att ha skolkat hela veckan.. men jag vågar verkligen inte gå till skolan när det nu bara är 4 dagar till operation.. Vågar fan inte bli smittad med nåt så de ställer in min operation :( Jag som har längtat efter att få bli snittad i över 3 år!!



Idag ska jag packa min stora resväska för jag ska ju faktiskt vara borta i mer än en vecka.. först 3-4 dagar på sjukhuset och sen ska jag vara hos mamma å pappa för att jag ska slippa vara själv hemma de första dagarna.. Jimmy jobbar ju på dagarna och det kanske är jobbigt för mig att göra mat och äta maten själv första dagarna. Kommer nog inte må sådär jättebra kanske :/ Men vill man vara fin får man lida pin :) :)

Har jättemycket att packa med mig.. och jag kommer säkert inte ens använda allt om jag känner mig själv rätt :) Som när jag och Tess åkte till Turkiet i augusti förra året! Haha.. då hade jag med mig typ 5 eller 6 klänningar och använde 2. Så typiskt mig! ;)


Annars idag ska jag sitta å läsa en jävla massa operationsberättelser från forumet viktdropp.se. Det är världens bästa sida! Fanns inte Facebook skulle jag sitta på viktdropp JÄMT!
Helt sjukt :)

Å ikväll ska jag förbi hos Amanda och hälsa på en stund innan vi åker vidare hem till min mamma å pappa :) Åh så jag saknar dem, trots att det bara var 4 dagar sen :) Ska försöka få tag på min syster oxå å se om hon vill ses en stund.. annars kommer jag få träffa henne på söndag för lilla Lucas fyller ju 4 år!! :) Hurra!!


Åh, det är så vackert =)