Att hamna i gamla vanor

handlar om att man lätt vill göra samma sak som man brukar göra.

För mig handlar det om att höst-banta, det vill säga börja om på nytt med allt.
Jag vill dricka pulverdiet, jag vill träna som en galning, jag vill ha konstiga dygnsrytmer som inte passar mig alls, jag vill tvinga mig själv till en extra dag med dieten, jag vill se snabba resultat. Men det jag MINST av allt vill, är att gå upp alla kilona igen. Det vill jag inte ha medräknat i höst-bantningen ;)

För nu är det ju jul om 17 veckor, detvillsäga en utomlandsresa för mig och herrn.
Jag har 18 kilo kvar till min målvikt, och det vill jag ha klarat till nyårsafton.

Tror 2011 blir glad på mig om jag klarar det!

Hur gör ni när det är dags för höst igen?
Bantar ni oxå då lite extra och börjar träna på gym igen?